SLEVOVÉ DNY SLEVOVÉ DNY

Doprava

ZPŮSOB DODÁNÍ ZBOŽÍ

  • Zboží, které je skladem, expedujeme do 1 pracovního dne od obdržení objednávky.
  • Zboží, které je označeno "do 48 hod", expedujeme do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky.
  • Zboží bude doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato adresa zadána v objednávce.
  • O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu.
  • Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby přepravce.

 

MOŽNOSTI DOPRAVY

  CENA  DOPRAVA ZDARMA
ZÁSILKOVNA 79 Kč do 1599 Kč ZDARMA nad 1599 Kč
BALÍKOVNA 79 Kč do 1599 Kč ZDARMA nad 1599 Kč
DPD PICKUP 79 Kč do 1599 Kč ZDARMA nad 1599 Kč
DPD - doručení na adresu 119 Kč do 2999 Kč ZDARMA nad 2999 Kč
Balíkovna - doručení na adresu 119 Kč do 2999 Kč ZDARMA nad 2999 Kč
Zásilkovna - doručení na adresu 119 Kč do 2999 Kč ZDARMA nad 2999 Kč
Geis, Fofr - doručení na adresu - objemné zboží 399 Kč  
Geis - doručení na adresu Premium - objemné zboží 599 Kč  
OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA


Doručení na adresu (objemné zboží)

  • Doručení k prvním uzamykatelným dveřím (např. vchodové dveře bytového domu nebo branka u rodinného domu).

Doručení na adresu Premium (objemné zboží)

  • Výnos do patra.
  • Vybalení spotřebiče a odvoz obalového materiálu k ekologické likvidaci.
  • Umístění na místo určené příjemcem.
  • Odvoz starého spotřebiče.

(Starý spotřebič musí být odpojen od elektrické sítě, přívodu vody a odpadu. Mrazáky a chladničky musí být odmrazené a vysušené. U pračky nebo myčky musí být ze spotřebiče vypuštěna zbytková voda. Nepřipravený, nevyčištěný nebo nevysušený starý spotřebič řidič nemůže převzít.)

 

MOŽNOSTI PLATBY – ČESKÁ REPUBLIKA

  CENA
DOBÍRKA 49 Kč
BANKOVNÍ PŘEVOD ZDARMA
PLATEBNÍ KARTOU ON-LINE ZDARMA
HOTOVĚ / KARTOU - OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA


Pokyny k platbě:

  • Číslo účtu: 66633660 / 5500
  • Variabilní symbol: číslo objednávky

 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ A POŠKOZENÍ PŘI DORUČENÍ

V případě, že jste převzali zboží, u kterého jste po rozbalení zjistili, že je poškozené i přesto, že obal byl neporušený, oznamte neprodleně tuto událost jedním z níže uvedených způsobů, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky.

K uplatnění reklamace budete potřebovat:

Fotky poškozeného výrobku (fotku celého výroku, detailu poškození a výrobního štítku) a fotky obalu, ve kterém výrobek přišel (ze všech stran).

Popis poškození, případně i okolností předání zásilky a zjištění poškození

 

Uplatnění reklamace

ČESKÁ POŠTA – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
DPD – do 2 pracovních dnů vyplňte online formulář na public.dpd.cz

 

Na vašem soukromí nám záleží Používáme soubory cookie a podobné nástroje, které jsou nezbytné k tomu, abychom Vám umožnili nakupovat, vylepšovali Váš zážitek z nakupování a mohli poskytovat naše služby.
Více informací Méně informací